17:31

Livet är så rooooooligt, skönhetsmässor, ansiktsbehandlingar, fixa med naglar! När jag ändå snackar om naglar så kan jag berätta att jag fått praktikplats ute i förorten, verkligen förort. Stationen efter vars min praktikplats är så kommer Rinkeby.. wowawiwa. Tur att man inte kommer vara där så sent. Men det är roligt att vara ute på salonger i förorten, eller egentligen vars som helst, det är så mycket skvaller så det är helt sjukt! Om man sitter mitt i stan på en salong så skvallrar rika kvinnor om att deras "vänninor" är otorgna mot deras män men om man sitter i förorten så snackar det om så otroligt mycket annat. Det är la niiiiiiice. 

Jaaaa, jag öser runt på ansiktsbehandlingar också, dyra sådana. Men det är sjukt värt det, och tur att det inte är jag som betalar. Produkterna som jag använder är inte billiga heller. Varför ska allt kosta så mycket pengar? :( Men min hy blir bara bättre och bättre och mineralsmink gör susen! Det som är tråkigt är att jag inte får sola ännu, min hy är så känslig nu när jag använder så starka produkter. Men det kommer vara så sjukt värt det sen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0