20:25

På tisdag lämnar jag äntligen Pajala.  Har verkligen hållt igång! Taggat och peppat nästan varje dag, har aldrig haft tråkigt.. Eller? Det har varit skönt att vara här i lugnet iallafall. Träffat familjen, några vänner och njutit av de UV-strålar jag fått. 

Jag och mamma tar en "mini-semester" i lite över en vecka. Eller det blir mest semester för henne för jag är ju som i Sthlm annars. Men först åker vi till Osby och Malmö och hälsar på mormor och morfar, sedan åker vi till Sthlm och bor på Globe Quality Hotel i fyra nätter och fira min födelsedag, (ska även ut med Sandra på min födelsedag, taggar till tusen) käka god mat på Sturehof... nej. Men vi ska lalla runt på stan, shoppa, sola i Nynäs. Det kommer bli riktigt mysigt. De har tydligen en stor solterass på hotellet, mamma får nog gå ensam på stan om det blir fint väder.. Sedan åker mamma hem och jag blir kvar i Sthlm city.











Kommentarer
Postat av: hanskii

Och sen kommer jag, och då ska vi fira både dig och mig i efterskott och ha kul som attan! :D

2011-07-17 @ 04:21:13
Postat av: Amanda

Hallååå, dags att uppdatera!! <3<3<3<3<3

2011-10-23 @ 16:07:22
URL: http://amandaaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0