17:27

Imorgon är det första april, fan vad skönt! Det känns som att det är maj här redan. Helt sjukt vad det kan skilja på vädret bara 120 mil. I Pajala är det tydligen mycket snö kvar? Jag ser faktiskt jättemycket fram emot att åka hem den 12e, men jag ser inte fram emot att åka till vintern igen. Men den saken kan jag inte göra något åt så jag lämnar det nu! :) Här är iallafall utan för min port..



Idag slutade jag iallafall halv ett, hade bara religion, matte och samhälle sen slutade jag.
Måste bara berätta när jag var påväg hem i tisdags från min praktik på söder så åkte jag hem vid tiden ALLA andra också åker hem från jobbet, skolan osv så det var SMOCKAT på centralen, Medborgarplatsen och när jag skulle gå av på centralen så var det en litet tant framför mig som också skulle av men hon var jätteseg och så var det nån.. dam, som börja trycka som satan i min rygg liksom som att jag skulle springa över tanten eller något, hade hon tänkt säkert. Fyfan vad arg jag blev, och hon slutade ju inte heller. När jag kom ut på plattformen fortsatte hon sedan tröck hon sig förbi. Usch, fattar inte att det inte skäms.
Jag slutar skolan så tidigt varje dag så jag behöver inte uppleva det där varje dag, sjuuuukt jävla tacksam för det!

Igår så hände inte så mycket, solade i Haninge, åt en riktigt god middag, träna som satan och kollade Big brother. 

Det här åt jag igår 
 
Nu ska jag förebereda lite inför middagen och senare träna.

Förutom rusningstiderna, bratsen, stureplanfjortisarna och de hemlösa så ääääääääälskar jag Stockholm!!




Kommentarer
Postat av: Hanko

Åhh fan vad härligt väder!

Och fan vad härligt att inte ha någon snö!

ÄR massor med snö kvar här :(

2011-04-02 @ 09:25:46
URL: http://hannaronnback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0